A PUMA reklámarca lett Selena Gomez
Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A nemrég veseátültetésen átesett világsztár az ADIDAS után újabb sportmárkát népszerűsít.
Néhány órája járta be a sajtót a hír, miszerint Selena Gomezt választotta új arcának a PUMA. A 25 éves színész-énekesnő megtisztelve érzi magát, amiért a márka őt kérte fel új kollekciójának tervezésére és népszerűsítésére, és már meg is érkeztek az első promóképek.
A PUMA-család tagjának lenni nagyon izgalmas számomra. A PUMA óriási dolgot hajtott végre, amikor az atlétikus sportviseletet ötvözte a divattal. Csodálatos látni ezt a hatást a stílusban és kultúrában, én pedig nagyon izgatott vagyok, amiért mindennek a részese lehetek. Remélem, hogy képesek leszünk létrehozni együtt valami különlegeset. Már most is folyamatban van pár klassz ötletünk
– nyilatkozta a projekt kapcsán Selena.
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Kapcsolódó sztár
Legolvasottabb hírek
Nem tudott leülni az outfitben.
Történt egy kis baleset.
Lényegében egy jégtömböt cipelt.
Nem tudja, hogy szerelmes volt-e.
Már megvan a csöppség neve.
A szerelmesek az Instagramon osztották meg a hírt.
Újra férjhez megy hamarosan?
Kiderült, hogy nekik miért mond nemet a színésznő stylistja.
Tart tőle, hogy történik valami köztük.
Még több aggasztó hír.